Metzeler ROADTEC 01 SE
190/50 ZR 17 M/C (73W) TL
- Márka
- Metzeler
- Profil
- ROADTEC 01 SE
- Fajta
- Hátsó
- Méret
- 190/50 ZR 17 M/C (73W) TL
- Súly
- 6.6 Kg
- Kategória
- Sport Touring
- Cikkszám:
- 3851200
Megrendelés
ROADTEC™ 01 SE
Markolat minden felületen, jobb tapadás teljes dőlésszögben
A díjnyertes ROADTEC™ 01 alapján a ROADTEC™ 01 SE futófelületének kialakítását a negatív futófelület nagyobb aránya jellemzi az első és a hátsó gumiabroncsok vállán, ezáltal sportosabb jelleget és erősebb megjelenést biztosítva az ambiciózus túraversenyzők.
A ROADTEC™ 01 SE központi futófelületének elődjének futófelület-aránya negatív 18% -os profillal rendelkezik, hogy a ROADTEC™ 01-hez kifejlesztett fejlett vízelvezetési technológiák előnyeit élvezhesse.
A ROADTEC™ 01 hátsó kerékkel ellentétben, amelynek negatív profilaránya 16% és 6% között van, a ROADTEC™ 01 SE vállain nincs profil. A vállak átmeneti területén a tíz százalékos negatív profilarány tovább csökken a 25 fokos dőlésszögből, és még a legkülső vállán is csúszóssá válik.
Ennek a funkciónak köszönhetően a ROADTEC™ 01 SE nagyobb érintkezési felületet kínál nagy lejtőkön, és így nagyobb magabiztosságot és iránystabilitást biztosít kanyarodáskor.
Biztonság nedves és sima felületeken
A ROADTEC™ 01 SE futófelületének kialakítását a többszörösen díjnyertes ROADTEC™ 01 örökölte, jelentős javításokkal a teljes hajlásszögű tapadás tekintetében. Az első gumiabroncsot számos keresztirányú horony jellemzi, amelyek mechanikai tapadást biztosítanak és rendkívül nedves körülmények között biztosítják a vízelvezetést. A hátsó gumiabroncs kombinálja a lapos és a rövid futófelület barázdáit, és ezáltal kiegészítő funkciókat lát el: előbbi javítja a tapadást a rossz tapadású felületeken; utóbbiak megakadályozzák az oldalcsúszást és növelik az iránystabilitást.
Futásteljesítmény és állandó teljesítmény
Az első kerék számos futófelületi horonnyal rendelkezik, amelyek biztosítják a mechanikai tapadást, a vízelvezetést és a magas biztonságérzetet. A nagy érintkezési terület miatt a pontterhelés csökken, ami hozzájárul a kevesebb hőtermeléshez, kevesebb kopáshoz és a megnövekedett futásteljesítményhez.